Aplikacje mobilne

Lista moich aplikacji mobilnych – część pisana jeszcze w czasach pierwszych, monochromatycznych palmtopów (z systemem PalmOS).

OneTouchTimer – PalmOS

Program OneTouchTimer pozwala na ustawienie minutnika jednym naciśnięciem palca na ekranie palmtopa. Zawiera popularne wartości czasowe oraz pozwala na zdefiniowanie jednej wartości czasowej użytkownika. Główne zalety programu to: intuicyjność, przyjemna grafika, animacje, nowoczesne udźwiękowienie. Czas do wyświetlenia alarmu jest obliczany i wyświetlany w głównym ekranie OneTouchTimera. Obsługa aplikacji nie wymaga rysika.

Porady dla OneTouchTimer
1. Aby przerwać odliczanie naciśnij dowolny przycisk, przeciągnij palcem poza pole przycisków i unieś palec.
2. Aby sprawdzić wartość czasową ostatniego alarmu uruchom OneTouchTimera do pięciu minut po wystąpieniu alarmu.
3. Aby utworzyć nową wartość czasową użytkownika naciśnij przycisk „custom”, i przytrzymaj go przez jedną sekundę lub wybierz „Custom time” z głównego menu.
4. Możesz zapisać nową wartość czasową użytkownika bez uruchomienia odliczania – będzie ona dostępna gdy następnym razem szybko naciśniesz przycisk „custom”.


PhotoList – Android

Program pozwala na wykonanie zdjęcia listy zakupów (stworzonej np. przez żonę, na zwykłej kartce papieru) a następnie na wykreślanie pozycji z tej listy bezpośrednio na ekranie telefonu. Tej aplikacji nie pisałem osobiście, byłem jej „product ownerem” i pomysłodawcą :) Odpowiadałem za akceptację projektu graficznego oraz za funkcjonalność – aplikację napisał mój szwagier w ramach nauki programowania dla systemu Android.

photolist1photolist2

 
PhotoList jest bezpłatną aplikacją i jest dostępna do pobrania w Google Play.


Fun TicTacToe – PalmOS

Najlepsza wersja gry w kółko i krzyżyk wśród dostępnych dla systemu PalmOS. Program powstał z myślą o dzieciach – rodzice mogą ćwiczyć z dzieckiem w trybie „gracz kontra gracz” lub śledzić postępy dziecka poprzez okno statystyk w trybie „gracz kontra komputer”. Wersja demo zawiera pewien zabawny element – oszukuje w trybie „Easy game”: gdy wykonywany jest ruch, który ma pokonać palmtopa (skreślający), krzyżyk jest wstawiany w inne niż wskazane przez użytkownika miejsce a następnie palm wykonuje swój ruch, najczęściej ostatni i zwycięski. Wersja pełna nie zawiera tego elementu ;)

Dodaj komentarz

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.